Helgens planer.

Ber om ursäkt för att bloggen legat under några dagar. Kan tyvärr inte spola tillbaka tiden och ändra på det, gjort är gjort!

Det här får väl bli ett icke fotorelaterat inlägg då. Helgens planer ser ut så som att: Lördag. Inte den blekaste aning. Mamma sa att hon hade supermycket att göra så hänger väl på henne. Pappa kommer hem till kvällen, så det blir kul! Söndag är totalt fullproppad. Inser nu att jag absolut inte kommer hinna med allting. Rider med Maja på morgonen vid tiotiden, går igenom programmet till dressyrtävlingen (som jag inte ens skänkt ett ögonkast åt) på torsdag. Vid 16:00 börjar den andra delen av Grönt kort-kursen och denna gång får jag inte glömma penna och papper! Tror dock inte att jag kommer klara tentan haha, så detta är egentligen grov slöseri på pengar. Det var tänkt att släkten skulle komma och fira mig eftersom jag fyllde år i torsdags, men nu krockar det med kursen så det måste ställas in. Sist men inte minst måste jag hinna till Telenor och försäkra min mobil! Tror inte ni förstår hur underbart det ska bli att slänga min tegelsten till mobil i marken och hoppa på den (bokstavligt talat). Film på det?
Några år gammal sådär.

Kommentarer
Postat av: Sandra

filma snälla Xd jag ställer upp som filmare :D

2012-05-14 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0