Birthday!

Har haft en super födelsedag hittills, trevlig dag i skolan och så bortsett från franskaprovet, men det gick åtminstone bättre än förväntat ;) Kom precis hem, slutade vid tre och gymmade då med Frida, men nu är jag hemma, ska vänta på mamma, Elis och mormor och sen ska vi gå ut och äta middag.

Fick sjukt bra presenter i morse i alla fall! Inte världens bästa bild, tog den nu precis lite slarvigt för har egentligen inte tid att blogga nu.
Hoho, har gått med min skruttiga Ericsson, men nu blir det ändring på det! Solglasögonen ska jag byta, för dom var inte riktigt min stil, men det är klart, det är sjukt svårt att köpa solglasögon och ge bort ;) Ska få presenter från farmor, farfar och faster på söndag och från mormor senare ikväll.
Ber om ursäkt för usel uppdatering men det är rätt svårt att driva en fotoblogg utan en fungerande kamera ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Awesome things! :)

Jaa, att driva en fotoblogg utan kamera måste vara bland det svåraste som finns xd Haha <3

2012-05-11 @ 21:45:57
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0